الاثنين، 3 نوفمبر 2014

للتواصل مع مكتب العميد 

هناك 11 تعليقًا:

  1. هل صحيح لخريجي كلية الاحقية في فتح عيادة نساوتوليد

    ردحذف
  2. هل صحيح رواتب المعيدين ٥٠٠٠ الاف جنية كما قال وزير المالية ؟

    ردحذف
  3. إذا كنت أنا في جامعة بني سويف وأريد التحويل إلى القاهرة ماذا أفعل

    ردحذف
  4. -انا جالى تمريض المنيا مفيش اى طريقه متاحة دلوقتى او بعدين علشان احول القاهرة
    -واخر ميعاد لإغلاق التقديم امتى فى كل الجامعات
    -هل الاوراق المطلوبه للتقديم غير الاوراق المطلوبه للإختبارات
    -وهى الاختبارات دى لازمه.

    ردحذف
  5. لو سمحت انا في كلية تجارة طنطا وعايز احول معهد فني تمريض القاهره اي المطلوب

    ردحذف
  6. انا مجموعي جايب تمريض بس كان عندي دور تاني ومعملتش قدرات كده مستحيل التحق بالكلية ؟

    ردحذف
  7. -انا جامعة المنيا وعايز ادخل تمريض القاهرة السنة الجاية ينفع ولو ينفع ايه المطلوب

    ردحذف
  8. انا معهد تمريض المنصوره
    لكن انا محل إقامتى القاهره
    ومجموعى 77% .وعايز احول كليه تمريض القاهره
    لكن للاسف شهادة الثانوية العامة المنصوره
    فهل ينفع احول لكليه تمريض القاهره ولا لأ
    وهل ينفع احول السنه دى ولا استنى السنه الجايه

    ردحذف
  9. السلام عليكم
    هل يتوفر بالجامعه تحضير ماجستير اون لاين لاخصائيات التمريض الموجودين خارج مصرر

    ردحذف
  10. لو سمحت أنا كان عندي كرونا ف فتره أداء اختبار كليه تمريض ف المنيا
    هل ينفع دلوقتي ف بدايه السنة الجديدة مكتب التنسيق الرئيسي اللي ف القاهرة يسمحلي اعمل القدرات

    ردحذف